viernes, 5 de enero de 2018

BENQUERIDOS REIS MAGOS!!



Todos os anos me pasa o mesmo, espero ata ó último momento para escribir a carta ás nosas Maxestades de Oriente. Será por eso que non todo o que pido, poden traelo.

Fai dous anos fixen unha carta ó estilo twitter, pensando que os Reis Magos tiñan conta nesta rede social e que así chegaríalles enseguida, pero non deberon de ter tempo de ver o meu chío, e todo quedou en auga de castañas. 

Quedei tan amolada que o ano pasado non lles pedín nada, de nada... e co conto da famosa reválida pois aínda peor ... porque me parecía que iba ser equilicuá..  

Este ano, fixen un debuxo para ver se o meu soño se convirte en realidade. En realidade, tan só pido unha cousa, para ver se así hai sorte e tamén,  para que non me pase o mesmo  ca cando a escribín da outra vez. Debeu de ser porque puxen demáis...

Así que, queda dito... e ademáis tamén se dice que unha imaxe vale máis ca 1000 palabras.

2 comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...