jueves, 30 de abril de 2020

TELEORIENTANDO CON ESTE VIDEO SOBRE OS PARÁMETROS DE PONDERACIÓN

Se non sabes moi ben que é eso dos parámetros de ponderación, este é o teu video.

TELEORIENTANDO CON ESTE VIDEO DA FP BÁSICA


Velaquí tes este video, no que che conto que é a FP Básica e para que  che vale

TELEORIENTANDO CON ESTE VIDEO DE FP MEDIA


Esta vez é a FP Media a que ocupa o papel principal nesta publicación. Seguirás descubrindo máis cousas respondendo ás preguntas que che fai o video.

TELEORIENTANDO CON ESTE VIDEO DE FP SUPERIOR


Agora que xa sabes cousas da FP Básica e Media, quedaches o ultimo nivel, a FP Superior,  e despois se queres rumbo á Universidade.

Este video ten 10 minutos de duración escasosComo sempre terás que respoder a preguntas moi sinxelas para ver o que aprendiches. 

miércoles, 29 de abril de 2020

TELEORIENTANDO SOBRE OS TRES NIVEIS DA FORMACIÓN PROFESIONAL ESPECÍFICA

Para ter unhas nocións básicas e saber  como se ordena a Formación Profesional Específica, mira este video de pouco máis de 7 minutos
Como sempre terás que respoder a preguntas moi sinxelas para ver o que aprendiches.
En posteriores videos explicareiche, con máis detalles,  cada un deses niveis.

lunes, 27 de abril de 2020

TELEORIENTANDO EN 2º DE ESO

Xa cubriches algun test sobre habilidades e intereses profesionais, coa idea de saber cales son as túas fortalezas, aquelo que se che da ben, cousas coas que disfrutas. Así xa te vas coñecendo, descubrindo como eres....

Esta pandemianon ten porque ser un impedimento para seguir orientándote e ter a información que precisas para cursar 3º de ESO. 

Nesta segunda actividade terás que ver un primeiro video, de duración  6 minutos e medio. Nel aprenderás 

  • cal é a estructura da ESO  
  • materias que terás que cursar en 3º de ESO
  • relación das materias de 3º de ESO cos itinerarios de 4º de ESO

É un video interactivo. Cada certo tempo, detense para que contestes a diferentes preguntas, e comprobar o que aprendes. A vantaxe é, que podes velo cantas veces queiras e mesmo podes darlle o play para diante e para atrás.

Estes son os deberes que terás que facer na plataforma de EDMODO. Tes unha semana de plazo de entrega. Neste recuncho que temos para comunicarnos, non dubides en plantexar calquer dúbida, preguntar ou  facer comentarios. 

Para poder comprobar o que fixeches, envía capturas de pantalla a EDMODO, das preguntas que van aparecendo no video, despois de respondelas. 

sábado, 25 de abril de 2020

TELEORIENTANDO EN 4º DE ESO



Xa cubriches algun test OrientaLine no que chegabas a uns resultados:

  • Idoneidade de cursar un Bacharelato
  • Modalidade de bacharelato aconsellada
  • Grupo de carreiras aconsellables
  • Outras suxerencias 



Agora precisas ter informacón. Para esto nesta segunda actividade terás que ver un primeiro video no que aprenderás:  


  • Cálculo da nota media da etapa.
  • Matrícula de honra.
  • Opcións co título da  ESO e sen el.
  • Modalidades do bacharelato.
  • Tipos de materias no bacharelato.
  • Oferta de materias en 1º de Bacharelato.

É un video interactivo. Cada certo tempo, detense para que contestes a diferentes preguntas, e comprobar o que aprendes. A vantaxe é, que podes velo cantas veces queiras e mesmo podes darlle o play para diante e para atrás.

Estes son os deberes que terás que facer na plataforma de EDMODO. Tes unha semana de plazo de entrega. Neste recuncho que temos para comunicarnos, non dubides en plantexar calquer dúbida, preguntar ou  facer comentarios. 

Para poder comprobar o que fixeches, envía capturas de pantalla a EDMODO, das preguntas que van aparecendo no video, despois de respondelas. 


jueves, 23 de abril de 2020

TELEORIENTANDO EN 1º DE ESO


Xa cubriches algun test sobre habilidades e intereses profesionais, coa idea de saber cales son as túas fortalezas, aquelo que se che da ben, cousas coas que disfrutas. Así xa te vas coñecendo, descubrindo como eres....

Esta pandemianon ten porque ser un impedimento para seguir orientándote e ter a información que precisas para cursar 2º de ESO. 

Nesta segunda actividade terás que ver un primeiro video, de duración moi curta, soamente serán 2 minutos e medio. Aprenderás cal é a estructura da ESO  e as materias que terás que cursar en 2º de ESO.

É un video interactivo. Cada certo tempo, detense para que contestes a diferentes preguntas, e comprobar o que aprendes. A vantaxe é, que podes velo cantas veces queiras e mesmo podes darlle o play para diante e para atrás.

Estes son os deberes que terás que facer na plataforma de EDMODO. Tes unha semana de plazo de entrega. Neste recuncho que temos para comunicarnos, non dubides en plantexar calquer dúbida, preguntar ou  facer comentarios. 

Para poder comprobar o que fixeches, envía capturas de pantalla a EDMODO, das preguntas que van aparecendo no video, despois de respondelas. 

miércoles, 22 de abril de 2020

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS VIRTUAIS NA UNIVERSIDADE DE A CORUÑA


  • A UDC nun clic!

Como futuro estudante universitario, a Universidade da Coruña quere amosarche nestas Xornadas de Portas Abertas: como é, que fai e que pode ofrecerche para que se vexan cumpridas as túas expectativas vitais e profesionais na a túa traxectoria universitaria. 

Outros anos, puido abrir literalmente as  portas e manter un contacto estreito e persoal contigo. Nesta ocasión, a COVID-19 obríga a facelo de forma virtual, mais iso non será impedimento para ensinarche a UDC con todo o seu agarimo. Achégate!

  • A quen vai dirixida ?
Tanto estudantes como familiares poderán coñecer como é a Universidade por dentro e poderase interactuar cos responsables das diferentes titulacións

  • Cando será ?
Xoves 23 e venres 24 de abril

  • Que podes ver?
Podes ver toda a información das Xornadas, na que figuran agrupados por ramas de coñecemento os 41 Grados, 7 Programas de Simultaneidade e 2 Graos Abertos que lles ofrecemos para o vindeiro curso 2020-2021.

Esta é a ligazón para acceder: 


E na aplicación móvil UDC.gal para Android e para IOS

Disporedes de:
  • Videoconferencia en directo de cada titulación
  • Vídeos de Centros Universitarios
  • Vídeos con testemuño de alumnado matriculado e alumando titulado
Tamén teredes á vosa disposición dous postos permanentes para guialos polas Xornadas: un de Información Xeral e outro no que poderán facer as a consultas relacionadas co Acceso e Admisión na Universidade.
Temos un apartado especial con obradoiros e retos en vivo, con premios para quen os consiga superar.

  • Que outras cousas podes descubrir?

Tamén se darán a coñecer os servizos e unidades dos que dispón a Universidade: 
  • Residencias universitarias
  • Centro de Linguas
  • Cooperación e voluntariado
  • UDC Internacional
  • Instalacións deportivas
  • Asociacións estudantís
  • UDC saudable


martes, 21 de abril de 2020

EMPEZANDO A TELEORIENTAR EN 3º DE ESO

Estar confinados nas nosas casas, non vai a ser un impedimento para ter a información que precisas, de cara a saber que facer en 4º de ESO.

Neste primeiro video, de duración non máis de 5 minutos, aprenderás cales son os dous itinerarios de 4º de ESO e as materias de cada unha destas opcións.
É un video interactivo. Cada certo tempo, detense para que contestes a diferentes preguntas, para comprobar o que aprendes. A vantaxe é,  que podes velo cantas veces queiras e mesmo podes darlle o play para diante e para atrás.

Estes son os deberes que terás que facer na plataforma de EDMODO. Terás unha semana de plazo de entrega. Neste recuncho que temos para comunicarnos, non dubides en preguntar calquer dúbida, preguntas ou  comentario. 

Para poder comprobar o que fixeches, envía capturas de pantalla a EDMODO, das preguntas que van aparecendo no video, despois de respondelas.

lunes, 20 de abril de 2020

NON DEIXES QUE A CUARENTENA ESTRAGUE OS TEUS PLANS


Se por culpa do Covid-19 non puideches visitar físicamente aquelas universidades que eran do teu interese e aínda nos tes claro que titulación escoller, aquí tes unha iniciativa que se chama " mira, te cuento..."

Trátase dun grupo de estudantes en prácticas, que fai nada estaban preparando as abau coma ti,  e mediante video-conferencias proporcionarán información das súas titulacións e aclararán dúbidas.

Para eso terás que rexistrarte como estudante das ABAU escoller entre unha das cinco ramas de coñecemento e no día e hora indicado conectarte.

As webinars son moi variadas:


Esta é a ligazón para acceder:

  • Grao en Matemáticas
  • Grao en Enxeñaría Técnica de Telecomunicación
  • Grao en Química Orgánica
  • Grao en Periodismo
  • Grao en Odontoloxía
  • Grao en Marketing e Dirección Comercial
  • Grao en Enxeñaría Aeroespacial
  • Grao en Física
  • Grao en Seguridade
  • Grao en Tecnolixías Industriales
  • Grao en Enxeñaría Telemática
  • Grao en Psicoloxía
  • Grao en Lingua e Literatura
  • Grao en Biotecnoloxía
  • Grao en Economía
  • Grao en Relacións Internacionais
  • Dobre grao en Enxeñaría da Enerxía e ambiental
  • Grao en Turismo
  • Grao en Fundamentos da Arquitectura
  • Grao en Enxeñaría Mecánica
  • Grao en Enxeñaría Informática
  • Grap en Animación
  • Grao en Administración e Dirección de Empresas
  • Grao en Matemáticas
  • Grao en Mediciña
  • Grao en Química
  • Grao en Ciencias Ambientais
  • Doble grao en Economía e Relacións Internacionais
  • Grao en Administración e Dirección de Empresas
  • Grao en Belas Artes
  • Grao en Información e Comunicación en Francia
  • Grao en Antropoloxía Social e Cultural
  • Grao en Ciencias del Trabajo
  • Grao en Deseño Dixital e Multimedia

sábado, 4 de abril de 2020

SEGUIMOS EN CUARENTENA TELE-ORIENTANDO



O transcurso do tempo vainos dicindo que a volta ás clases non vai ser tan axiña como nos gustaría. Para chegar a esa normalidade tan ansiada, aínda teñen que pasar algunhas semanas ou meses. É probable que no eido educativo, a espera sexa, se cabe máis longa. 

Mentras tanto, cales son as ferramentas telemáticas coas que contamos para seguir orientando? Nunha entrada anterior, facilitábanse os nosos enderezos electrónicos para salvar as distancias. Este blog tamén pretende ser unha ventana aberta á comunidade educativa

Con todo, tamén sabemos que a fenda dixital está presente nalgunhas casas. Para salvala e poder minimizar estas desigualdades, de acceso ás novas tecnoloxías,  poñémonos en contacto con Servizos Sociais para facerlles achega de material e dar continuidade ós procesos de aprendizaxe.  O contacto telefónico con estas familias, tamén é outra liña de traballo, e non só para facer seguimento académico, senón  tamén para contribuir a ese equilibrio e benestar  emocional, se cadra máis importante nestes tempos de confinamento.

Nesta última semana, a Consellería de Educación puxo a disposición da comunidade docente, unha plataforma de videoconferencia . Estamos a dar os primeiros pasos, na súa utilización e xa lle demos uso nalgunha reunión de coordinación entre nós. Polo tanto, esto abre a posibilidade de acortar distancias entre nós e chegado o caso,  de establecer contacto cos alumnos e coas familias, sempre e cando se estime necesario e respectando os horarios presenciais establecidos de atención á pais e alumnos, antes de declararse o estado de alarma.

Por sorte, os departamentos de orientación, contamos con redes de apoio. Unha delas xa citada anteriorimente, son os servizos sociais de cada concello. Pero hai máis... para remar todos xuntos:
  • Aseia Galicia  é unha asociación para a saúde emocional na infancia e na adolescencia. 
    • Está dando cobertura de apoio emocional e orientación psicolóxica, social e educativa, a aqueles menores e aos seus coidadores, que se atopen en dificultades de desbordamento emocional derivadas da situación de distanciamento social a causa do estado de alarma decretado pola pandemia do Covid-19. Atende a adolescentes de entre 12 e 18 anos, e a coidadores de nenos e nenas de 0 a 11 anos. 
    • O teléfono de contacto é 622 245 545. Mail aseia.galicia@gmail.com

  • O Equipo de Orientación Específico da provincia de A Coruña, que é un  servizo de apoio ós departamentos de orientación,  tamén é defensora de proporcionar axuda que vaia máis aló da atención curricular e facer unha labor de acompañamento. Este foi o comunicado que nos chegou nestes días:





viernes, 3 de abril de 2020

 DOBREGAR A CURVA DO MEDO




Quen nos diría que un bicho tan pequeniño, que nin siguiera se ve, nin tampouco o sentimos cando se pousa enriba de nós, é capaz de alterar as nosas vidas, ata facernos ficar nas nosas casas para estar a salvo e sentirnos seguros.

Si... seguros nas nosas casiñas!  Que palabra tan fermosa "casiña"! Neste estado de inquietude e medo que as veces podemos sentir, os fogares deben de ser lugares que nos aportan calma e tranquilidade

Temos que pensar que estando nas nosas casiñas,  non hai medo que se nos poña por diante. Así tamén estaremos dobregando a curva do medo para evitar que o coronavirus non cause estrago en nós, facéndonos fortes para axudar a esos soldados que están na primeira liña de combate e que están protexéndonos. Hai quen di, que o medo ou pánico corre máis co coronavirus. É máis CONTAXIOSO. Así que non permitamos que cunda o pánico.


Xa escribín tamén por aquí, que escribir pode chegar a ser terapéutico e sanador. Non se trata de crear ningunha obra literaria, senón de  dobregar a curva do medo da que falábamos antes.    Velaquí os efectos beneficiosos:
  • Axuda a estar máis serenos, menos ansiosos.
  • Mellora o  ánimo se o comparas con antes de empezar a escribir.
  • Axuda a detectar eses avisos que o corpo nos dá, e que xa sabes: sudoración, respiración acelerada, sensación de mareo...
  • Actúa como antídoto para enfermedades mentais máis graves como a depresión
  • Axuda a detectar eses pensamentos que van e veñen nunha viaxe con tanto frenesí que non hai quen lles poña freno. 
  • Pon en orde esas  palabras, que na nosa cabeza poden chegar a ter tal velocidade, que se atropellan unhas a outras, producindo un choque en cadea.
Hai unha última razón que tamén vale a pena. Os momentos que estamos a vivir van ser lembrados na historia, serán as nosas pegadas dentro dun tempo. E quen sabe... ó mellor o que escribas pode ser dun valor incalculable.... para poder transmitirlles ás xeracións futuras estes acontecementos, que sin dúbida se convertirán en históricos.
Podes empezar por facelo a modo de diario,  relatando os teus medos, preocupacións.  Pero tamén cousas boas, sensacións, vivencias positivas e satisfactorias que estás descubrindo estes días.